The best of ICT with a human touch
Axians is de meest veelzijdige specialist in digitale transformatie. Samen met VakMerk brengt het bedrijf met content, events en online campagnes haar proposities voor cloud data-architectuur, analytics, IoT en smart finance onder de aandacht.
Waardegedreven proposities
Bedrijven écht datagedreven maken!
Axians levert ICT oplossingen om samen met haar klanten het leven van mensen te verbeteren. Het bedrijf is een van de grootste spelers in oplossingen voor data, analytics en IoT, met onderscheidende proposities waarmee bedrijven datagedreven werken kunnen implementeren. Axians voert projecten uit voor grote organisaties in o.a. de Finance, Leisure en Automotive branche.
VakMerk startte in 2015 met de ontwikkeling van een marketingstrategie voor diverse proposities. Deze strategie is in de loop van de jaren steeds verder uitgewerkt en inmiddels kan Axians potentiële klanten in iedere fase van hun customer journey ondersteunen met content die naadloos aansluit op de behoefte van de belangrijke stakeholders. Vakartikelen, eBooks, webinars, master classes, deep dives en seminars zorgen inmiddels al voor meer dan 7.500 conversies en een database met ruim 3.500 opt-ins.
Renate Heuvelman
Merkbegeleider voor Axians
Jaarplanning
Met het VakMerk team zet ik de marketingstrategie die we ontwikkeld hebben om in een jaarplanning en zorg ik voor de uitvoering daarvan. Daarbij werken we nauw samen met diverse software partners van Axians. Per propositie hebben we jaarlijks thema’s waarbinnen we zorgen dat we met een combinatie van content en events iedere fase van de customer journey van de belangrijke persona’s afdekken. Van artikelen, klantcases en eBooks, tot webinars, masterclasses en round tables.
Vaste volgers
Uiteraard is ons doel het genereren van leads, maar marketing op deze manier helpt Axians ook om zich echt te onderscheiden als een trusted advisor in een behoorlijk concurrerende markt. Dat zie je bijvoorbeeld direct terug in de grote, terugkerende groep bezoekers van de vele webinars die we organiseren.
Drie onmisbare pijlers voor een succesvolle B2B marketingstrategie
Zo kom je op een gestructureerde manier tot een samenhangende marketingmix
Lees meer