Privacy experts
De consultants van DPO Consultancy helpen bedrijven wereldwijd om privacy en dataprotectie onderdeel te maken van hun bedrijfs-DNA. Een uitgebreide online toolbox helpt potentiële klanten bij hun privacy journey.
Diepgaande content
DPO Consultancy als thougth leader
De aandacht voor privacy neemt toe en de wet- en regelgeving wordt steeds complexer. De kunst is om privacy en dataprotectie niet te zien als een verplichting, maar als een onderscheidende factor. Dat is precies waar DPO Consultancy bedrijven wereldwijd bij ondersteunt. Het bedrijf helpt organisaties om data privacy onderdeel te maken van het bedrijfs-DNA door mensen van de juiste kennis te voorzien, processen goed in te richten en organisatorisch alles tot in de puntjes te regelen.
Met VakMerk als vaste partner, werkt DPO Consultancy sinds 2020 aan het uitbouwen van haar positie als thought leader op het gebied van privacy en dataprotectie. Op basis van een herkenbare merkidentiteit, een doordachte marketingmix en de creatie van diepgaande content. Met als doel verdere groei door online zichtbaarheid en leadgeneratie.
Joan Tuls
Merkbegeleider voor DPO Consultancy
Online marketing
Als merkbegeleider ben ik met ons team verantwoordelijk voor de uitvoering van alle marketingactiviteiten voor DPO Consultancy. Online marketing speelt daarin een belangrijke rol. Ieder bedrijf dat persoonsgegevens verwerkt van Europese burgers is een potentiële klant, dus we spreken een grote, wereldwijde doelgroep aan via zoveel mogelijk online kanalen. Daarnaast focussen we steeds meer op specifieke marktsegmenten als life sciences, automotive en gambling.
Privacy toolbox
Met de enorme privacy kennis van de consultants van DPO Consultancy zijn we in staat hele diepgaande content te produceren. Met name de privacy toolbox die we produceren bevat een scala aan hulpmiddelen voor bedrijven die zich aan het oriënteren zijn. Inmiddels is al meer dan 750 keer een tool gedownload van de website.
Drie onmisbare pijlers voor een succesvolle B2B marketingstrategie
Zo kom je op een gestructureerde manier tot een samenhangende marketingmix
Lees meer